ייעוץ עסקי ואימון סאטיה

מה במאמר

כאיש מקצוע שנותן שירותי ייעוץ עסקי וגם אימון אישי בשיטת סאטיה. נשאלת השאלה מה הקשר בין עסקים לאימון אישי שיש בו אלמנטים של רוחניות, קשר בין גוף ונפש?

בהכללה אם בעל עסק אינו חש בגופו ובנימי נפשו את מרכיבי העסק, פיתוחו וניהולו נוצר נתק שהוא גם ריגשי ובוודאות זה משפיע על סיכויי הצלחתו. יש מקום ליצור קשר בין העולם העיסקי שהוא לפעמים קר, עינייני וללא רגשות למקום הפנימי של תחושות, הוויות ובמיוחד מה הגוף מרגיש ומשדר ביחס למה שבעל העסק עושה.

הגוף לא משקר ולכן הגוף יודע גם לאותת בצורה ברורה מה היחס שלי לעסק והאם אני במקום הנכון.

כדי להצליח ולהוביל את העסק יש לבחון מספר דברים  

הדבר הראשון שיש לבדוק זה אילו מערכות יחסים שיש לי בחיי כיום משפיעות על ההצלחה הכלכלית שלי?

כל אחד ואחד חייב לבחון את מערכת היחסים שלו עם כסף, לקוחות, ספקים ובני המשפחה הקרובים שלו. בחינה כזו תגרן לדיוק גדול בצורת ההתייחסות והניהול העסקי שלו. לדוגמא : במידה ויש לך מערכת יחסים בעייתית עם כסף כמו חוסר משמעת וביזבוז אזי גם העסק ינוהל עסקית וכלכלית בצורה רשלנית שעלולה להוביל לכישלון עסקי. לחילופין אם אתה בגישה מאוד חסכנית אז סביר להניח שיהיה לך קשה לפתח את העסק ולהשקיע בו . חייבים לפתח דפוס פעולה מאוזן ונכון ביחס לכסף. יועץ עסקי מאוזן, מנוסה ומקצועי יסייע מאוד במקרה זה. השילוב של ההכרה עצמית באמצעות אימון בשיטת סאטיה יכול לחולל שינוי משמעותי ביחס לכסף וניהולו.

חשוב להביא איתך הלך רוח נכון ומועיל

מהו הלך הרוח שלך? האם אני נמצא רוב הזמן בהלך רוח של תשוקה לחולל טרנספורמציה בחיים  שלך וכל אלה שקשורים לעסק?

אפשר להתאמן ולהגיע לתוצאות משמעותיות בחיים האישים והעיסקיים.

מכאן קל להבין ולהגיע למסקנה חיובית לגבי הקשר בין העולם העסקי לאימון אישי רוחני.

יצירת קשר