אימון אישי לחיים

מה במאמר

אבי הוכמן
אבי הוכמן

"סוד השינוי הוא למקד את כל האנרגיה שלך לא במלחמה בישן אלא בבניית החדש"

בואו נדבר על ההצלחה שלכם ביחד

אימון אישי לחיים

אם בעבר היה נהוג לחשוב שאימון אישי או מנטורינג, מתאימים לכאלה שכשלו וצריכים עזרה על מנת לחזור למסלול, בשנים האחרונות תפיסה זו חוותה תהליך התבגרות וכניסה למודעות, ומגיעה אף לדרגים הבכירים ביותר מתוך מסקנה אחת ברורה – תמיד אפשר להשתפר, כאדם ובטח כמנהל. מודעות לצורך למנטרוניג אישי מועילה לכל אחד ומשפרת את איכות בחיים והעבודה.

מה זה אימון אישי לחיים

אם אפשר לדחוס את כל המשמעות של אימון אישי למילה אחת כנראה שהיא תהיה – תהליך.        

מרוץ החיים הקדחתני במאה ה-21 הגיע לקצב מהיר כל כך, שהוא כנראה גרם לחלק מאתנו לעצור ולהתבונן, להאט, לחשוב על הדרך בה אנחנו פועלים ומתנהלים וכן, גם לדעת לבקש עזרה מקצועית שיכולה לכוון ולקחת אותנו למקומות אליהן לא ידענו שאנחנו יכולים להגיע.

הצעד הראשון

הצעד הראשון ואולי החשוב ביותר בתהליך הזה הוא עצם ההחלטה עצמה, ההבנה שאנחנו לא ממצים את מלוא הפוטנציאל שלנו ובכך לשאוף להיות טובים יותר במישורים שונים בחיינו.

לאחר קבלת ההחלטה וההבנה שאפשר להוציא מעצמכם יותר ולפתור סוף סוף בעיות ישנות ודפוסי פעולה ישנים, כל שנותר הוא כמובן – למצוא מאמן אישי לחיים.

ישנם הרבה מאמנים אישיים מעולים שעזרו ועוזרים לאנשים רבים, העניין הוא למצוא מאמן אישי עם מיסיון מקצועי וניסיון חיים שיתאים ספציפית לך, אחד כזה שנוח וקל להתחבר אליו ולהתמסר ביחד איתו לתהליך משמעותי שיוכל גם להניב תוצאות.

איך התהליך מתנהל

כשאנחנו מתחילים דרך עם מאמן אישי לחיים אנחנו מתמסרים לתהליך שמטרתו לקחת אותנו קדימה, אימון אישי הוא מעורר חשיבה ואף שואף לשנות אותה לעיתים, אימון אישי יכול לגעת במישורים אישיים ופנימיים ויכול לגעת באסטרטגיות כלכליות וחברתיות כאחד.

כל מאמן ינסה להביא את המתאמן למקסם את מלוא הפוטנציאל שלו על ידי הגברת האמונה בעצמו, וכן על ידי ניעור של הרגלים ישנים שלעיתים מונעים מאתנו לנסות דברים חדשים שתמיד רצינו ולא העזנו. תהליך זה מחייב אמון ודיסקרטיות ברמה הכי גבוהה. יצירת אינטימיות עם מאמן תאפשר פריצות דרך משמעותיות.

הסתכלות לעבר העתיד

אחד הדברים החשובים ביותר בהם מאמן אישי מתרכז במהלך אימון אישי לחיים הוא ריכוז המבט קדימה, כל כך הרבה מאתנו נוטים לפעול על פי משקעי העבר וטעויות אותן ביצענו.

מטרת העל של המאמן האישי היא לנטרל ולפרק את אותן הסחות דעת ודפוסי פעולה ישנים וחוזרים בדמות חששות ופחדים מהעבר ולרכז את המבט שלנו בהצלחות עתידיות, ניתן לומר ששאיפת המאמן היא לעצב במידה מסויימת את העתיד שלנו בצורה בה אנחנו רוצים לראות אותו.

הגדרת מטרות היא מהשלבים הראשונים בתהליך של אימון אישי לחיים, המאמן האישי יעזור לך להגדיר ביחד את אותן מטרות ולפשט אותן לרעיונות ברורים אותן ניתן להשיג, תוך הסתכלות מתמדת קדימה ולעבר אותן מטרות.

ניתן לבצע שינוי

עבור רבים מאתנו, המחשבה על שינוי גדול ומהותי בחיינו נתקלת בחומה בצורה בצורת החיים עצמם וטרדות היום יום, בנוסף, רבים מאתנו פשוט לא מאמינים שביכולתם להשתנות ופועלים כל הזמן בהתאם לדפוסים הישנים.

כאן נכנס לתמונה מאמן אישי לחיים, ביצוע השינוי והכנסת האמונה האישית במתאמן זוהי בעצם מומחיות המאמן האישי – שימוש בטכניקות שונות אותן רכש יובילו את המתאמן להאמין שהטרנספורמציה אפשרית ,קרובה וזמינה, ומשם הדרך לשינוי כבר קצרה הרבה יותר.

לסיכום – עשו זאת קודם כל עבורכם, המרוויחים הגדולים ביותר של אימון אישי מוצלח יהיו בראש ובראשונה אתם עצמכם, אך לא רק אתם, 

שכן כל הסביבה שלכם תרוויח אדם מסופק ושמח יותר שמתסכל קדימה, שואף גבוה ולא מפחד משינויים.

ליצירת קשר השאירו פרטים

יצירת קשר