אבי הוכמן
אבי הוכמן

"סוד השינוי הוא למקד את כל האנרגיה שלך לא במלחמה בישן אלא בבניית החדש"

בואו נדבר על ההצלחה שלכם ביחד

מאמן אישי לחיים

אתם יודעים שאתם רוצים לעשות שינוי, אתם זקוקים לכך ואין לכם מושג מאיפה להתחיל? מאמן אישי לחיים זו הבחירה הנכונה. שמי אבי הוכמן ואני מאמן בשיטת סאטיה, אשר משמעותה בסנסקריט: אמת, חוויה מלאה וקשב. לפעמים דווקא מי שנמצא בתוך הנקודה שממנה הוא היה רוצה לצאת ושאותה הוא היה רוצה לשנות מתקשה לראות את הדרך.

מאמן אישי לחיים – בכל שלב שתרצה

שמתי לב, לאורך השנים, שאחד מהגורמים שמונעים מאנשים להתקשר אל מאמן אישי לחיים ולהתחיל תהליך, זו חוסר האמונה שאפשר לבצע שינוי. זו נקודה בסיסית וחשובה מאוד שיהיה עליכם להפנים: ניתן לבצע שינוי בכל מצב ובכל גיל, וכל מה שצריך זה להגיע למודעות הזו. בתהליך שאני מזמין אתכם לעבור אתי נפעל בכמה שלבים ברורים:

  • נגדיר את המטרה העיקרית
  • נגדיר את המטרות הנלוות
  • נכין תכנית ברורה ומוגדרת שתעזור לך להגיע ליעד

התהליך עצמו הוא תהליך מעשי לכל דבר והוא מוביל לאינספור יתרונות כמו: תחושה של הרמוניה ושלווה, יכולות פיננסיות שלא ידעת שקיימות אצלכם, ביטחון עצמי ולקיחת אחריות. מתי בפעם האחרונה באמת הרגשתם שביעות רצון? ומתי הייתה לכם תחושה שאתם יכולים לסמוך על עצמכם? אתם תראו שבמהלך האימון האישי שתעברו אצלי, כל זה יבוא לידי ביטוי כך שאין ספק שמדובר על תהליך חשוב עם אינספור יתרונות.

מאמן אישי לחיים – למה כדאי לבחור מאמן מנוסה?

כמובן שאם תעשו חיפוש באינטרנט, תגלו שיש לא מעט מאמנים שיוכלו לעבור אתכם תהליכים אישיים שונים שקשורים להעצמה. עם זאת, לא לכולם יש את הניסיון הנדרש, בין אם זה ברמה של ניסיון-חיים ובין אם זה ברמה של ניסיון תעסוקתי וניהולי. לכן אני, אבי הוכמן, שמח וגאה להזמין אתכם ליצור עמי קשר, כי אם אתם כבר רוצים לעבור תהליך אישי חשוב כזה, למה להתפשר על מאמן בינוני? אני זמין לכם בכל עת ואתם יכולים להיות בטוחים שכבר לאחר השיחה הראשונה, נוכל לעלות יחד על המסלול אל עבר הצלחה אישית.

לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו פרטים ונחזור אליכם

מדריכים נוספים

איך לבחור סדנאות למנהלים

כמנהל, השתתפות בסדנאות יכולה להיות דרך חשובה ללמוד מיומנויות חדשות, להתחבר לאנשי מקצוע אחרים ולהשיג תובנה לגבי מגמות שונות בתעשייה. עם זאת, בחירת הסדנה הנכונה

קרא עוד »

יצירת קשר